شرکت گردشگری فضایی «ویرجین گالکتیک» زیان سه ماهه کمتر از حد انتظار را ثبت کرده و می‌گوید، وضعیت نقدی آن بهبود یافته و سهام خود را در معاملات طولانی‌مدت ۵ درصد افزایش داده است.

ویرجین گالکتیک

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکتی که توسط «ریچارد برانسون» میلیاردر تأسیس شده است تا ۳۱ دسامبر حدود ۹۳۱ میلیون دلار پول نقد داشت، در حالی که این مبلغ در سال قبل ۶۷۹ میلیون دلار بود.

ویرجین گالاکتیک در اوایل این ماه فروش بلیت را برای سفرهای فضایی به روی عموم گشود و قیمت آن را ۴۵۰ هزار دلار برای هر نفر با سپرده اولیه ۱۵۰ هزار دلار تعیین کرد.

این شرکت تمرکز خود را بر روی کلاس دلتا از سفینه‌های فضایی‌اش متمرکز کرده است و با تامین‌کنندگان همکاری می‌کند تا تولید این فضاپیما را افزایش دهد که انتظار می‌رود به ظرفیت پروازی آن افزوده و برنامه پروازهای فضایی آنها را هفته‌ای یک بار کند.

بیشتر بخوانید:

بر اساس داده‌های به‌دست آمده، این شرکت در سه ماهه چهارم تا ۳۱ دسامبر، ۳۱ سنت زیان به ازای هر سهم را ثبت کرده است؛ در حالی که تخمین زده می‌شد که این زیان ۳۵ سنت به ازای هر سهم باشد. بازدهی نیروی کار و به تعویق انداختن برخی کارهای غیرحساس به این امر کمک شایانی کرد.

کد خبر 659266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فضا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha